هاوار عفرين ابو الوليد

4-åring föll sju meter i galleria 73926
4-åring föll sju meter i galleria 73949

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هاوار عفرين ابو الوليد

4-åring föll sju meter i galleria 73926
4-åring föll sju meter i galleria 73949

هاوار عفرين ابو الوليد

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
هاوار عفرين ابو الوليد

مرحبا و أغــلى ســهلا يا (زائر) .. عدد مساهماتك و مـشــاركـاتـك3


    4-åring föll sju meter i galleria

    Hawar Afrin
    Hawar Afrin
    االــمــديـــرر االـــعـــاأم  للــمــنـتدى
    االــمــديـــرر االـــعـــاأم  للــمــنـتدى


    عــدد الـــمــســاهـمات عــدد الـــمــســاهـمات : 3126

    موضوع  متميز 4-åring föll sju meter i galleria

    مُساهمة من طرف Hawar Afrin السبت 26 مايو - 10:55

    Föll från tredje våningen ner på stengolv
    Fyraåringen åkte på handledaren på Liljeholmsgallerians rulltrappa.
    Plötsligt tappade han balansen och föll baklänges ner i stengolvet på bottenvåningen, sju meter ner.
    – Han låg orörlig, säger vittnet Emelie Pihl.
    Pojken föll från en handledare på rulltrappan i Liljeholmsgallerian. Enligt vittnen var fallet omkring sju meter.
    Ramlade med pannan först
    – Jag hörde bara en duns. Tydligen ramlade han med pannan först. Han skrek och grät och hade panik, säger Amanda Lannvik som arbetar i en butik i närheten.
    Ambulans kallades till platsen.
    Emelie Pihl arbetar som säljare i gallerian och var en av dem som ringde SOS.
    – Jag satt på stolen och pratade med min chef när en unge plötsligt föll ner med ansiktet mot stengolvet. Jag fattade inte vad som hände. Han låg orörlig innan han började gråta, säger hon till Aftonbladet och fortsätter:
    – Jag ringde ambulansen direkt. Det började samlas folk och föräldrarna kom nedspringandes. Jag blev chockad, det är jättehemskt.
    ”Följt alla regler”
    Magnus Bergman är ansvarig för Liljeholmstorget.
    – För mig ter det sig märkligt, vi har följt alla regler när det gäller räcken och så vidare, säger han.
    Ska det här kunna hända?
    – Hela byggnationen är ju godkänd enligt reglerna. För att veta hur olyckan har inträffat måste vi invänta rapporten av vad som hänt, säger han.
    Pontus Ahlkvist

      مواضيع مماثلة

      -

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو - 5:18