هاوار عفرين ابو الوليد

”Min fru hade döda barn i kylväskor” 73926
”Min fru hade döda barn i kylväskor” 73949

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هاوار عفرين ابو الوليد

”Min fru hade döda barn i kylväskor” 73926
”Min fru hade döda barn i kylväskor” 73949

هاوار عفرين ابو الوليد

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
هاوار عفرين ابو الوليد

مرحبا و أغــلى ســهلا يا (زائر) .. عدد مساهماتك و مـشــاركـاتـك3


    ”Min fru hade döda barn i kylväskor”

    ام الوليد
    ام الوليد
    المراقبة العامة
    المراقبة العامة


    عــدد الـــمــســاهـمات عــدد الـــمــســاهـمات : 85

    موضوع  متميز ”Min fru hade döda barn i kylväskor”

    مُساهمة من طرف ام الوليد الأحد 29 أبريل - 13:27

    Ex-maken hittade de tre kropparna i husets källare
    Hans ex-fru är anklagad för att ha gömt döda spädbarn i deras källare.
    – Jag hoppas att hon inte är någon barnamördare, berättar Jürgen i en intervju.
    Det var i onsdags som mannen berättar att han gjorde den makabra upptäckten i parets gamla bostad i tyska Giessen. Han var egentligen där för att rensa ut grejer i källaren.
    – Först trodde jag att det var blöta kläder, berättar Jurgen, 59, i en stor intervju i tyska tidningen Bild.
    Men i de tre tejpade kylväskorna låg lika många döda spädbarn.
    – Synen var förskräcklig.
    Hans ex-fru och modern till de döda spädbarnen heter Claudia, och är en 40-årig försäljare, skriver Bild.
    – Jag har inte märkt att hon varit gravid tre gånger, säger Jürgen till den tyska tidningen.
    Kan ha legat där i år
    Kvinnan hävdar att barnen varit dödfödda. Enligt åklagare är det oklart om det verkligen stämmer, eller om barnen dödats.
    Det är också ännu oklart hur länge barnen legat i kylväskorna, de kan ha legat där i år.
    Enligt tidningen Bild sitter Claudia i fängelse sedan februari, dömd för bedrägerier.
    – Jag har haft samma frågor i huvudet hela tiden. Har min fru verkligen dödat de tre barnen? Varför har jag inget märkt, berättar Jürgen för tidningen.
    De träffades för tio år sedan.
    – Det var två olika personligheter i henne. Hon har hjälpt mig lägga av med alkoholen, men hon körde mitt företag i botten. Hon fick göra mitt företags bokföring och utnyttjade mig. Hon har fuskat med kontoutdrag och inkomster och utan hämningar tagit från kassan. Hon har roffat åt sig 150 000 euro från min firma, säger Jürgen till tidningen Bild.
    Deras äktenskap är sedan länge över.
    "Hoppas hon inte är en mördare"
    Enligt tidningen har kvinnan fått ett till barn i fängelset, med en annan man.
    – Det barnet har förmodligen fängelset att tacka för att han är vid liv.
    Nu ska en rättsmedicinsk utredning fastställa om Jürgen är pappa till de tre barnen.
    Ex-paret har en gemensam 10-åring son som pappan numera bor med.
    – För vår sons skull hoppas jag att hon inte mördat tre barn, berättar Jürgen.

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو - 4:47